Serwis laptopow Katowice
 
 

 

      Witamy na stronie  Najwiêkszego na ¦l±sku Serwisu Laptopów i Notebooków, posiadaj±cego miêdzy innymi akredytacje Firmy HP poparte licznymi certyfikatami.

 

 

 

      Regionalne Centrum Serwisowe prowadzi naprawy dora¼ne jako typowy serwis laptopów  (klient detaliczny a tak¿e serwis  wysy³kowy) jak i na warunkach precyzowanych przez podpisane umowy serwisowe (Outsourcing IT).

 

    Nasi pracownicy posiadaj± po¶wiadczenia bezpieczeñstwa osobowego dostêpu

do informacji o klauzuli „zastrze¿one” - nie musicie siê wiêc  Pañstwo obawiaæ o swoje dane.

 

      Dzia³amy nie tylko jako serwis laptopów ale tak¿e jako support i helpdesk telefoniczny.

 

 

·             Prowadzimy serwis sprzêtu wiêkszo¶ci firm na rynku - HP, Asus, Acer, Toshiba, Fujitsu, LG, Toshiba,  Dell i innych.  Serwis Laptopów toshiba, laptopów Lenovo i Asus ¶wiadczymy tak¿e gwarancyjnie dla naszych Partnerów jako podwykonawcy lub Autoryzowani Partnerzy Serwisowi.

 

·             Diagnozê po dostarczeniu sprzêtu do serwisu wykonujemy nieodp³atnie.

·             Wszystkie naprawy bez wzglêdu na wysoko¶æ kosztów, konsultowane s± z klientem.

·             Przy wiêkszych ilo¶ciach – obligatoryjnie klient otrzymuje upusty od ceny ogólnej naprawy.

·             Na wykonan± przez nas naprawê zawsze dajemy gwarancjê

·             Przy okazji naprawy zawsze wykonujemy konserwacjê uk³adu chlodzenia. 

·             Staramy siê zawsze minimalizowaæ koszty obs³ugi serwisowej.

·             Prowadzimy prewencyjn± akcjê u¶wiadamiaj±c± jak wa¿na jest archiwizacja danych. 

·             Dysponujemy sporym stockiem czê¶ci serwisowych - zarówno nowych jak i u¿ywanych.

·             Serwisanci posiadaj± liczne certyfikaty serwisowe.

·             Prowadzimy ¶cie¿ki certyfikuj±ce serwisu firm HP, Lexmark,  Lenovo, Toshiba.        

·             Klienci mog± dostarczaæ sprzêt kurierem lub osobi¶cie.

·            

 

       Pracownicy Regionalnego Centrum Serwisowego nieodp³atnie odbior± od Pañstwa laptopa, notebooka czy inne urz±dzenie  w miastach okolicznych –  ¦wiêtoch³owice, Chorzów, Bytom, Zabrze, Gliwice, Katowice, innych. 

       Serwis ze wzglêdu na ilo¶æ filii obejmuje swym zasiêgiem ca³y ¦l±sk i woj. Opolskie.  

 

 

  Jako Autoryzowany Partner Asseco Systems, Sygnity oraz Comp S.A.  ¶wiadczymy serwis sprzêtu HP, Acera, Asusa, Toshiby, Lenovo, Fujitsu, Dell  i innych producentów.   Us³ugi te wykonujemy tak¿e na zlecenie innych ogólnopolskich Firm.

 

   

 


 

Poni¿ej przedstawiamy przyk³adowe wyniki tych badañ. 

rok 2011: 

 

 

serwis laptopów gwarancyjny - w jakim procencie

 

 

 Je¶li s± Pañstwo zainteresowani naprawami gwarancyjnymi laptopów informujemy:

Regionalne Centrum Serwisowe jest pogwarancyjnym Serwisem Laptopów HP, Asus, Acer, Samsung i inych marek.

Us³ugi gwarancyjne marek HP, IBM czy Lenovo ¶wiadczymy tylko uczestnicz±c w projektach Asseco Systems czy innych Firm jako Autoryzowany Partner Serwisowy.

 

Poni¿ej - zamieszczamy informacje i kontakt  w sprawie gwarancyjnych napraw laptopów, notebooków najpopularniejszych marek.

 

 

Gwarancyjny Serwis Laptopów HP:   zg³oszenia awarii - kliknij tutaj

Gwarancyjny Serwis Laptopów HP :   adresy i kontakty - kliknij tutaj.

Gwarancyjny Serwis Laptopów Toshiba :   polecamy Comp Safe Support

Gwarancyjny Serwis Laptopów Asus:   Strona serwisowa Asus

Gwarancyjny Serwis Laptopów Acer:   Strona serwisu laptopów Acera

Gwarancyjny serwis Laptopów Samsung:   Kontakt i informacje

 

Wicej informacji na www.serwis.laptopow.com.pl

 

Najczê¶ciej wykonywane naprawy:

  • Czyszczenia i konserwacja systemów ch³odzenia notebooka
  • Naprawa/wymiana inwertera
  • Reballing uk³adów BGA - karty grafiki, mostki
  • Wymiana, naprawa zawiasów matryc
  • Naprawa/wymiana paneli LCD - MATRYC
  • Wymiana/naprawa gniazd zasilania
  • Naprawa uszkodzonych p³yt g³ównych
  • Naprawy - wymiana uk³adów zasilania  laptopa
  • Wymiana dysku twardego HDD
  • Odzyskiwanie danych z dysków i innych no¶ników 
  • Wymiana past, ta¶m termoprzewodz±cych  uk³adu ch³odzenia w notebooku
  • Optymalizacja konfiguracji systemu w celu przyspieszenia dzia³ania laptopa
  • Doradztwo i szkolenia

Pe³na specjalizacja:

  • Wymiana uk³adów BGA, reballing (uk³ad grafiki, mostek pó³nocny, mostek po³udniowy)
  • Wymiana gniazd procesora ( zale¿nie od typu ) oraz banków pamiêci ram
  • Naprawa uk³adów zasilania, uk³adów ³adowania
  • Naprawa zintegrowanych kart graficznych
  • Wymiana  gniazd USB, LPT, VGA
  • Wymiana uk³adów scalonych
  • Wymiana ¶wietlówek w matrycach, naprawa elektroniki matryc
  • Wymiana matrycy w laptopie
  • Wymiana napêdów
  • Wymiana lub naprawa ta¶m matrycy
  • Wymiana lub Naprawa inwerterów 

 

 

Naprawy pogwarancyjne - informacje:

 

      Regulamin ¶wiadczenia us³ug serwisowych przez Regionalne Centrum Serwisowe  (RCS).

 

1. Rozpoczêcie us³ugi serwisowej jest uwarunkowane wykonaniem jednej z trzech czynno¶ci:
o podpisanie zlecenia serwisowego  w serwisie po dostarczeniu sprzêtu
o z³o¿enie zg³oszenia serwisowego drog± elektroniczn± - email lub formularz ze strony www
o wysy³ka/dostawa sprzêtu bezpo¶rednio do RCS przesy³k± kuriersk±, lub poczt±.
   Jest to równoznaczne z akceptacj± zawartych w regulaminie warunków.

2. Zg³oszenia serwisowe klientów w ramach aktualnych umów serwisowych i outsourcingowych realizowane s± na odrêbnych warunkach zawartych w tych umowach i realizowane w pierwszej kolejno¶ci – pozosta³e w kolejno¶ci przyjêcia.

3. Serwis lokalnie wydaje klientowi "Protokó³ przyjêcia sprzêtu do serwisu" , który jest jedynym dokumentem uprawniaj±cym do odbioru oddanego sprzêtu. 

4. Przy odbiorze sprzêtu klient podpisuje dokument odbioru sprzêtu a jako pokwitowanie wykonanej naprawy otrzymuje paragon lub fakturê.  Podpisanie zwróconego protoko³u przyjêcia jest potwierdzeniem odbioru sprzêtu bez zastrze¿eñ co do jego stanu czy kompletno¶ci.

5. Diagnoza uszkodzenia i wycena naprawy zazwyczaj trwa do 48h i jest bezp³atna (nie dotyczy usterek zwi±zanych z napraw± BGA). Serwis zastrzega mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia diagnozy  z przyczyn losowych i niezale¿nych od serwisu, jak np. konieczno¶æ wykonania d³ugotrwa³ych testów.
 
6. Po akceptacji kosztów naprawy w przypadku podjêcia przez serwis próby naprawy p³yty g³ównej a w szczególno¶ci reballingu uk³adów BGA, je¶li naprawa nie zakoñczy siê sukcesem (uszkodzona p³yta g³ówna)  a klient zrezygnuje z naprawy poprzez wymianê p³yty, pobierana jest op³ata w wysoko¶ci 100z³ brutto.

7. Sprzêt jest wydawany  klientowi osobi¶cie lub osobie upowa¿nionej tylko po okazaniu protoko³u przyjêcia. Drug± form± wydania sprzêtu jest wysy³ka za po¶rednictwem kuriera na wskazany adres.

8. Ryzyko uszkodzenia sprzêtu w czasie transportu do serwisu ponosi klient. Sposób pakowania powinien wykluczyæ mo¿liwo¶æ uszkodzenia wynikaj±c± ze sposobu transportu, nale¿y te¿ widocznie oznaczyæ przesy³kê (np. „uwaga szk³o”) co pozwoli na egzekwowanie ewentualnej rekompensaty z ubezpieczenia firmy kurierskiej.

9. Po otrzymaniu przesy³ki, nale¿y sprawdziæ stan opakowania oraz zawarto¶ci w obecno¶ci kuriera. Ka¿da przesy³ka powinna byæ oklejona na zewn±trz ta¶m± zabezpieczaj±c±. Je¿eli tak nie jest, ta¶my s± rozciête lub zerwane, oznaczaæ to mo¿e, ¿e przesy³ka by³a otwierana przez osoby nieuprawnione. Po zauwa¿eniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania tak¿e nale¿y rozpakowaæ przesy³kê w obecno¶ci kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawarto¶ci wspólnie sporz±dziæ stosowny protokó³.

10. Sprzêt do serwisu nale¿y dostarczyæ bez, kabli, toreb, tacek czy innych zbêdnych w procesie naprawy akcesoriów.

11. Sprzêt musi byæ w stanie umo¿liwiaj±cym wykonanie naprawy oraz testy  – drukarki z ilo¶ci± tonera/tuszu w stanie/ilo¶ci  wystarczaj±cej do wykonania podstawowych testów,  laptopy z dyskiem twardym i zainstalowanym systemem.  Serwis mo¿e za¿±daæ dostarczenia zasilacza w sytuacji gdy uzna za niezbêdne wykonanie jego testów np. gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, ¿e mo¿e on mieæ wp³yw na dzia³anie naprawianego urz±dzenia.

12. Czas gwarancji na wymieniane czê¶ci jest okre¶lony w gwarancji udzielonej przez gwaranta biegnie od dnia zainstalowania danej czê¶ci w naprawianym urz±dzeniu. 

13. Czas naprawy p³atnej jest uwarunkowany dostêpno¶ci± odpowiednich czê¶ci oryginalnych b±d¼ zamienników u dostawców.

14. O szacowanym terminie zakoñczenia naprawy oraz orientacyjnej kwocie maksymalnej klient informowany jest na etapie przyjmowania sprzêtu – podpisuj±c protokó³ zg³oszenia klient akceptuje naprawê na tych warunkach i do wskazanej kwoty.

15. O zmianie statusu zlecenia, kosztach przekraczaj±cych podany limit, problemach z zamówieniem czê¶ci klient jest informowany telefonicznie lub za po¶rednictwem poczty e-mail.

16. Nieodebrany sprzêt którego naprawiæ siê nie da lub którego naprawy np. ze wzglêdu na zbyt wysoki koszt klient nie zaakceptowa³, po up³ywie 30dni przekazany zostanie do utylizacji wyspecjalizowanemu zak³adowi.

17. Za sk³adowanie sprzêtu naprawionego nie odebranego w  terminie 30 dni od daty skutecznego poinformowania o tym fakcie klienta, pobierana jest op³ata w wysoko¶ci 1 % ceny us³ugi za ka¿dy dzieñ zw³oki. Po up³ywie 60 dni sprzêt zostaje przekazany do depozytu s±dowego. Ca³kowity koszt operacji ponoszony jest przez klienta.  Serwis nie wydaje sprzêtu naprawionego je¶li nie zostanie uiszczona zap³ata za us³ugê przy okre¶leniu p³atno¶ci gotówk± – sprzêt w razie sporu niezw³ocznie jest przekazywany do depozytu s±dowego.   (Podstawa prawna  art. 463–470 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z pó¼n. zm.) a rt. 692–694 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postêpowania cywilnego (Dz.U. nr 43, poz. 296 z pó¼n. zm.)).

18. Na wykonane naprawy i us³ugi serwis udziela standardowej gwarancji w okresie 3 do 10 miesiêcy od daty dokonania ¶wiadczenia, zale¿nie od rodzaju us³ugi i modelu naprawianego sprzêtu. O czasie tym klient informowany jest na etapie przyjmowania sprzêtu do naprawy.

Wyj±tkiem s±:

o naprawy sprzêtu po zalaniu, na które nie udzielamy gwarancji.
o naprawy p³yt g³ównych laptopów (zw³aszcza reballing i naprawy kart grafiki) gdy klient nie dostarczy³ oryginalnego dysku twardego wraz z u¿ytkowanym systemem. 
o naprawy czê¶ci, których stan wskazuje na nieumiejêtn± próbê naprawy – np. „przypiekanie” mostków, grafik przez inne serwisy nie dysponuj±ce niezbêdn± technologi±.

19. Gwarancj± objête s± wy³±cznie elementy oraz czynno¶ci wyszczególnione na fakturze lub paragonie jako wykonane przez serwis. W szczególnych przypadkach lub za dodatkow± op³at± serwis mo¿e udzieliæ gwarancji d³u¿szej ni¿ 3 miesi±ce co bêdzie zaznaczone na dokumencie sprzeda¿y.

20. Gwarancja na wykonane czynno¶ci nie obejmuje przypadków, w których dzia³anie wykonanej przez serwis czynno¶ci przesta³o byæ skuteczne z powodów uszkodzeñ elementów i czê¶ci nie objêtych gwarancj± serwisu lub je¶li dzia³anie to przesta³o byæ skuteczne w wyniku pojawienia lub pog³êbienia siê wady elementów maj±cych wp³yw na poprawno¶æ dzia³ania wykonanego ¶wiadczenia serwisowego.

21. Gwarancja nie obejmuje:

- naprawy uszkodzeñ mechanicznych, chemicznych, termicznych (z³amania, zalania, klejenie itp.),
- uszkodzeñ wynikaj±cych z niew³a¶ciwej eksploatacji urz±dzenia, w warunkach, które nie odpowiadaj± warunkom okre¶lonym w karcie gwarancyjnej urz±dzenia,
- uszkodzeñ powsta³ych na skutek niew³a¶ciwego lub niezgodnego z instrukcj± u¿ytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzêtu elektronicznego a w szczególno¶ci wszelkich innych uszkodzeñ powsta³ych z winy lub niewiedzy Nabywcy,
- przypadków losowych uszkodzeñ niezale¿nie od warunków eksploatacji (zalanie, przepiêcie),
- czê¶ci, na których dokonano zatarcia lub zniszczenia numerów seryjnych serwisu,
- czê¶ci, których naprawê podjê³y osoby lub podmioty nie bêd±ce serwisem.

22.  Do naprawy gwarancyjnej sprzêt klient dostarcza do serwisu na w³asny koszt.

23. Serwis nie ponosi odpowiedzialno¶ci za u¿ywane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach sta³ych innych no¶nikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamiêciach flash przekazanych ze sprzêtem do naprawy.

24. Klient o¶wiadcza, ¿e zabezpieczy³ wszystkie dane i nie bêdzie ro¶ci³ ¿adnych praw tytu³em odszkodowañ za ich utratê.

25. Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialno¶ci.

26. Naprawa w serwisie dotyczy wy³±cznie uszkodzeñ zg³oszonych przez klienta. Je¶li serwis w procesie naprawy stwierdzi inne uszkodzenia które nie s± zwi±zane z wykonywan± napraw± lub nie maj±ce na ni± wp³ywu ani zwi±zku, nie bêdzie o nich klienta informowa³.

27. Serwis zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzêtu klientowi z powodu braku oryginalnych czê¶ci lub zamienników na rynku oraz innych niezale¿nych od serwisu czynników.
28. Serwis zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrotu klientowi nie naprawionego lub naprawionego czê¶ciowo sprzêtu o nieco odmiennych objawach ani¿eli zosta³ przyjêty. Wynika to z faktu i¿ naprawa czê¶ci elementów o du¿ym stopniu integracji nie jest mo¿liwa lub nie zawsze przynosi w pe³ni pozytywny efekt, który mo¿na wyeliminowaæ tylko poprzez wymianê elementu na inny sprawny, jednak nie zawsze osi±galny.

29. Cena elementów i podzespo³ów okre¶lana jest na podstawie bie¿±cych cen sprzeda¿y u dostawców i podawana jest w kwocie brutto.

30.  Naprawy serwisowe w trybie ekspresowym („od rêki”) s± wy³±czn± decyzj± serwisantów którzy stwierdzaj± czy w danej chwili maj± tak± mo¿liwo¶æ i czy dana naprawa w takim trybie jest mo¿liwa.

31. Serwis nie zwraca wymienianych czê¶ci. Uszkodzone czê¶ci mog± byæ zwrócone klientowi tylko je¿eli wyra¼nie to zaznaczy podczas oddawania laptopa do serwisu.

32. Serwis, w celu zabezpieczenia sprzêtu przed nieuprawnionym dostêpem osób trzecich powoduj±cym utratê gwarancji stosuje zabezpieczenia naprawianego przez siebie sprzêtu o których nie informuje klienta.  Naruszenie jakiejkolwiek z plomb zabezpieczaj±cych b±d¼ innych zabezpieczeñ bêdzie siê wi±za³o z utrat± udzielonej przez serwis gwarancji.

33. Dla sta³ych klientów zarówno firm jak i  innych serwisów  s± przewidziane stosowne rabaty ustalane indywidualnie.

34. Klient wyra¿a zgodê na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustaw± z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926

35. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie maj± przepisu kodeksu cywilnego.

36. Szczegó³owy regulamin serwisu znajduje siê w siedzibie firmy b±d¼ na stronach internetowych firmy.

 

Podstawa prawna  art. 463–470 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z pó¼n. zm.) a rt. 692–694 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r.
– Kodeks postêpowania cywilnego (Dz.U. nr 43, poz. 296 z pó¼n. zm.).

 

 

 

   Mapa Strony

 

Kontakt

Serwis Laptopów

Serwis Drukarek

Wymiana Matryc

Odzyskiwanie Danych

Audyt Informatyczny

Opieka Serwisowa

Recykling

NComputing

Praca

Certyfikaty

Strona G³ówna

Kontakt

Serwis Toshiba

Serwis HP

Serwis Laptopow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Serwis pogwarancyjny laptopów Ruda ¦l±ska

Serwis pogwarancyjny laptopów Katowice

Serwis pogwarancyjny laptopów Zabrze

Serwis pogwarancyjny laptopów Bytom

Serwis pogwarancyjny laptopów Sosnowiec

Serwis pogwarancyjny laptopów Chorzów

Serwis pogwarancyjny laptopów Mys³owice 

Serwis pogwarancyjny laptopów Katowice 

Serwis pogwarancyjny laptopów ¦l±sk 

 

 

 

 

HP Serwis, Laptopow serwis, Serwis Laptopów Katowice. Naprawa notebooków w Rudzie ¦l±skiej.

Serwis Laptopow, Serwis HP i Serwis laptopów hp. Laptopy HP - naprawa w Katowicach.

Naprawa laptopów hp Katowice, serwis Toshiby w Katowicach. Konserwacja i czyszczenie laptopow.

Laptopow naprawa, Toshiba naprawa. Pogwarancyjny serwis laptopów Katowice, Pogwarancyjny serwis Laptopów chorzów.

 

 

                                                                             Serwis Laptopow

 

Centrum Kompetencyjne Proximus

  Grupa RCS stawia na rozwój.   Po³±czyli¶my wiêc  do¶wiadczenie techniczne i wiedzê praktyczn±  Stworzyli¶my Centrum kompetencyjne Grupy RCS –  – Proximus sp. z o.o.  

Kursy Szkolenia na wózki wid³owe 

 
Konferencja Lenovo
Uczestniczymy w konferencji Lenovo. Lenovo For Those Who Do –  Technologia ThinkVantage, IdeaPad - portfolio produktowe, IdeaCentre - desktopy konsumenckie.
 
Serwis Laptopów w Szwecji

 „Sustainable business development in the Baltic Sea region” -

Wizyta studyjna – seminarium – Cluster 55 – Malmo

W dniach 7 – 9  pa¼dziernika  delegacja RCS uczestniczy³a w seminarium i spotkaniach roboczych z przedstawicielami organizacji i firm z Polski, Szwecji oraz Rosji.

Wiêcej na naszych stronach Katowickiego Serwisu Laptopów - www.katowice.serwis-laptopow.com.pl

oraz na www.serwis.laptopow.com.pl.
 
Konferencja
Uczestniczymy w konferencji Intel Microsoft Channel Conference 2012 Katowice. Wiêcej na http://www.serwis.laptopów.biz .
 
Wymiana i naprawa Matryc w Laptopach
Odpowiadaj±c na pytania klientów: Wymiana matryc w laptopach - ceny oryginalnych wraz z wymian±: http://www.wymianamatryc.pl/wymiana-matryc.html 
 
RCS w Klastrze
W po³owie wrze¶nia rudzki oddzia³ serwisu RCS zosta³ cz³onkiem - wspó³za³o¿ycielem ¦l±skiego Klastra Multimedialnego w ramach projektu "innowacja ¦l±ska".  W projekcie bierze udzia³ 9 wybranych firm, instytucji  i  jednostek naukowych.
 
Przed³u¿enie promocji
Przed³u¿amy promocjê!  Us³ugi serwisowe serwisu laptopów w Katowicach, dla studentów bêd± tañsze o 20% jeszcze do koñca pa¼dziernika.
 
Serwis Drukarek Katowice
Serwis Drukarek w Katowicach doceniony przez Grupê Sygnity. Uczestniczymy w kolejnych projektach. wiêcej na www.serwis.laptopow.eu . 
 
Serwis laptopów Katowice
Serwis laptopów w Katowicach wzbogacony o nowe maszyny - wiêcej na www.serwis.laptopow.com.pl
 
Serwis laptopow Ruda ¦l±ska

Serwis Laptopów Ruda ¦l±ska - sponsorujemy kolejn± edycjê ogólnopolskiego konkursu informatycznego.

Wiêcej na www.oki.edu.pl  oraz  www.serwis.laptopow.eu