Serwis drukarek Katowice, Serwis Drukarek Ruda ¦l±ska

 

 

     Witamy na stronie  Najwiêkszego na ¦l±sku Serwisu Drukareki Laserowych, Atramentowych i ploterów

 posiadaj±cego miêdzy innymi akredytacje Firmy HP i Lexmark poparte licznymi certyfikatami.

 

    Jako Autoryzowany Partner Asseco Systems ¶wiadczymy serwis sprzêtu HP, Lexmark, Oki, Printronix, Canon Epson i innych producentów.  

 

   

 Dysponujemy sporym stockiem czê¶ci serwisowych - zarówno nowych jak i u¿ywanych w bardzo atrakcyjnych cenach.


 
Dzia³amy nie tylko jako serwis ale tak¿e jako support i helpdesk telefoniczny oraz  w oparciu o umowy o outsourcing.

Serwis prowadzi naprawy dora¼ne (klient detaliczny a tak¿e serwis wysy³kowy) jak i na warunkach podpisanych umów serwisowych (Outsourcing IT).

Standardowy zakres prac przy konserwacjach i przegl±dach okresowych drukarek:


- Drukarki laserowe

Czyszczenie zewnêtrzne oraz wnêtrza drukarki i podajników papieru.
Sprawdzenie i oczyszczenie toru przesuwu papieru.
Konserwacja, ewentualnie wymiana separatorów mechanizmu pobierania papieru.
Przegl±d i diagnostyka elementów grzewczych, gumowych (wa³ki, rolki, paski)
Konserwacja elementów wspó³pracuj±cych (³o¿yska, wa³ki, kó³ka zêbate, mechanika drukarki)


- Drukarki atramentowe

Czyszczenie zewnêtrzne oraz wnêtrza drukarki i podajników papieru, zw³aszcza osadników.
Sprawdzenie i oczyszczenie toru przesuwu papieru.
Konserwacja, ewentualnie wymiana separatorów mechanizmu pobierania papieru.
Przegl±d i diagnostyka elementów gumowych (wa³ki, rolki, paski).
Konserwacja elementów wspó³pracuj±cych (³o¿yska, wa³ki, kó³ka zêbate, mechanika drukarki)




- Drukarki ig³owe

Czyszczenie zewnêtrzne oraz wnêtrza drukarki.
Sprawdzenie i oczyszczenie toru przesuwu papieru.
Przegl±d i diagnostyka elementów gumowych (wa³ki, rolki, paski).
Czyszczenie prowadnic karetki
Konserwacja, ewentualnie wymiana elementów wspó³pracuj±cych (³o¿yska, wa³ki, kó³ka zêbate, mechanika drukarki).


Diagnozê po dostarczeniu sprzêtu do serwisu wykonujemy nieodp³atnie. Wszystkie naprawy bez wzglêdu na wysoko¶æ kosztów, konsultowane s± z klientem.
 
Na wykonan± przez nas naprawê zawsze dajemy gwarancjê.


Prowadzimy sprzeda¿ u¿ywanych, drukarek laserowych jak i ig³owych oraz sprzêtu poleasingowego.

W sta³ej ofercie znajduj± siê drukarki OKI (oki 3321, oki 321, oki 320, oki 3320), Samsung oraz HP (LJ6L, LJ6P, HP1100, HP2200). Wszystko to jest sprzêt po konserwacji i wymianie zu¿ytych podzespo³ów (tryby, separatory).

 

 

Na sprzêt u¿ywany, sprzedawany w naszej Firmie, dajemy gwarancjê na okres od 2 miesiêcy do roku w zale¿no¶ci od jego rodzaju

 

 

  Regionalne Centrum Serwisowe jest pogwarancyjnym Serwisem Drukarek HP, Canona, Epsona, OKI, Printronixa, Lexmarka i inych marek.

Us³ugi gwarancyjne drukarek laserowych, atramentowych i ploterów ¶wiadczymy tylko uczestnicz±c w projektach Asseco Systems czy innych Firm jako Autoryzowany Partner Serwisowy.

 

Poni¿ej - zamieszczamy informacje i kontakt  w sprawie gwarancyjnych napraw drukarek, ploterów najpopularniejszych marek.

 

 

Gwarancyjny Autoryzowany Serwis Drukarek HP:   zg³oszenia awarii - kliknij tutaj

Gwarancyjny Autoryzowany Serwis Drukarek Lexmarka:   strony lexmarka

Gwarancyjny Autoryzowany Serwis Drukarek Dell:   Strona serwisowa Dell

Gwarancyjny Autoryzowany Serwis Drukarek Samsung:   Strona serwisu Samsung

Gwarancyjny Autoryaowany Serwis Drukarek Canona:   Kontakt i informacje

 

 

   Mapa Strony

 

Kontakt

Serwis Laptopów

Serwis Drukarek

Wymiana Matryc

Odzyskiwanie Danych

Audyt Informatyczny

Opieka Serwisowa

Recykling

NComputing

Praca

Certyfikaty

Strona G³ówna

Kontakt

 

 

 

 

 

 

 

 

Naprawy pogwarancyjne - informacje:

 

      Regulamin ¶wiadczenia us³ug serwisowych przez Regionalne Centrum Serwisowe  (RCS).

 

1. Rozpoczêcie us³ugi serwisowej jest uwarunkowane wykonaniem jednej z trzech czynno¶ci:
o podpisanie zlecenia serwisowego  w serwisie po dostarczeniu sprzêtu
o z³o¿enie zg³oszenia serwisowego drog± elektroniczn± - email lub formularz ze strony www
o wysy³ka/dostawa sprzêtu bezpo¶rednio do RCS przesy³k± kuriersk±, lub poczt±.
   Jest to równoznaczne z akceptacj± zawartych w regulaminie warunków.

2. Zg³oszenia serwisowe klientów w ramach aktualnych umów serwisowych i outsourcingowych realizowane s± na odrêbnych warunkach zawartych w tych umowach i realizowane w pierwszej kolejno¶ci – pozosta³e w kolejno¶ci przyjêcia.

3. Serwis lokalnie wydaje klientowi "Protokó³ przyjêcia sprzêtu do serwisu" , który jest jedynym dokumentem uprawniaj±cym do odbioru oddanego sprzêtu. 

4. Przy odbiorze sprzêtu klient podpisuje dokument odbioru sprzêtu a jako pokwitowanie wykonanej naprawy otrzymuje paragon lub fakturê.  Podpisanie zwróconego protoko³u przyjêcia jest potwierdzeniem odbioru sprzêtu bez zastrze¿eñ co do jego stanu czy kompletno¶ci.

5. Diagnoza uszkodzenia i wycena naprawy zazwyczaj trwa do 48h i jest bezp³atna (nie dotyczy usterek zwi±zanych z napraw± BGA). Serwis zastrzega mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia diagnozy  z przyczyn losowych i niezale¿nych od serwisu, jak np. konieczno¶æ wykonania d³ugotrwa³ych testów.
 
6. Po akceptacji kosztów naprawy w przypadku podjêcia przez serwis próby naprawy p³yty g³ównej a w szczególno¶ci reballingu uk³adów BGA, je¶li naprawa nie zakoñczy siê sukcesem (uszkodzona p³yta g³ówna)  a klient zrezygnuje z naprawy poprzez wymianê p³yty, pobierana jest op³ata w wysoko¶ci 100z³ brutto.

7. Sprzêt jest wydawany  klientowi osobi¶cie lub osobie upowa¿nionej tylko po okazaniu protoko³u przyjêcia. Drug± form± wydania sprzêtu jest wysy³ka za po¶rednictwem kuriera na wskazany adres.

8. Ryzyko uszkodzenia sprzêtu w czasie transportu do serwisu ponosi klient. Sposób pakowania powinien wykluczyæ mo¿liwo¶æ uszkodzenia wynikaj±c± ze sposobu transportu, nale¿y te¿ widocznie oznaczyæ przesy³kê (np. „uwaga szk³o”) co pozwoli na egzekwowanie ewentualnej rekompensaty z ubezpieczenia firmy kurierskiej.

9. Po otrzymaniu przesy³ki, nale¿y sprawdziæ stan opakowania oraz zawarto¶ci w obecno¶ci kuriera. Ka¿da przesy³ka powinna byæ oklejona na zewn±trz ta¶m± zabezpieczaj±c±. Je¿eli tak nie jest, ta¶my s± rozciête lub zerwane, oznaczaæ to mo¿e, ¿e przesy³ka by³a otwierana przez osoby nieuprawnione. Po zauwa¿eniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania tak¿e nale¿y rozpakowaæ przesy³kê w obecno¶ci kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawarto¶ci wspólnie sporz±dziæ stosowny protokó³.

10. Sprzêt do serwisu nale¿y dostarczyæ bez, kabli, toreb, tacek czy innych zbêdnych w procesie naprawy akcesoriów.

11. Sprzêt musi byæ w stanie umo¿liwiaj±cym wykonanie naprawy oraz testy  – drukarki z ilo¶ci± tonera/tuszu w stanie/ilo¶ci  wystarczaj±cej do wykonania podstawowych testów,  laptopy z dyskiem twardym i zainstalowanym systemem.  Serwis mo¿e za¿±daæ dostarczenia zasilacza w sytuacji gdy uzna za niezbêdne wykonanie jego testów np. gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, ¿e mo¿e on mieæ wp³yw na dzia³anie naprawianego urz±dzenia.

12. Czas gwarancji na wymieniane czê¶ci jest okre¶lony w gwarancji udzielonej przez gwaranta biegnie od dnia zainstalowania danej czê¶ci w naprawianym urz±dzeniu. 

13. Czas naprawy p³atnej jest uwarunkowany dostêpno¶ci± odpowiednich czê¶ci oryginalnych b±d¼ zamienników u dostawców.

14. O szacowanym terminie zakoñczenia naprawy oraz orientacyjnej kwocie maksymalnej klient informowany jest na etapie przyjmowania sprzêtu – podpisuj±c protokó³ zg³oszenia klient akceptuje naprawê na tych warunkach i do wskazanej kwoty.

15. O zmianie statusu zlecenia, kosztach przekraczaj±cych podany limit, problemach z zamówieniem czê¶ci klient jest informowany telefonicznie lub za po¶rednictwem poczty e-mail.

16. Nieodebrany sprzêt którego naprawiæ siê nie da lub którego naprawy np. ze wzglêdu na zbyt wysoki koszt klient nie zaakceptowa³, po up³ywie 30dni przekazany zostanie do utylizacji wyspecjalizowanemu zak³adowi.

17. Za sk³adowanie sprzêtu naprawionego nie odebranego w  terminie 30 dni od daty skutecznego poinformowania o tym fakcie klienta, pobierana jest op³ata w wysoko¶ci 1 % ceny us³ugi za ka¿dy dzieñ zw³oki. Po up³ywie 60 dni sprzêt zostaje przekazany do depozytu s±dowego. Ca³kowity koszt operacji ponoszony jest przez klienta.  Serwis nie wydaje sprzêtu naprawionego je¶li nie zostanie uiszczona zap³ata za us³ugê przy okre¶leniu p³atno¶ci gotówk± – sprzêt w razie sporu niezw³ocznie jest przekazywany do depozytu s±dowego.   (Podstawa prawna  art. 463–470 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z pó¼n. zm.) a rt. 692–694 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postêpowania cywilnego (Dz.U. nr 43, poz. 296 z pó¼n. zm.)).

18. Na wykonane naprawy i us³ugi serwis udziela standardowej gwarancji w okresie 3 do 10 miesiêcy od daty dokonania ¶wiadczenia, zale¿nie od rodzaju us³ugi i modelu naprawianego sprzêtu. O czasie tym klient informowany jest na etapie przyjmowania sprzêtu do naprawy.

Wyj±tkiem s±:

o naprawy sprzêtu po zalaniu, na które nie udzielamy gwarancji.
o naprawy p³yt g³ównych laptopów (zw³aszcza reballing i naprawy kart grafiki) gdy klient nie dostarczy³ oryginalnego dysku twardego wraz z u¿ytkowanym systemem. 
o naprawy czê¶ci, których stan wskazuje na nieumiejêtn± próbê naprawy – np. „przypiekanie” mostków, grafik przez inne serwisy nie dysponuj±ce niezbêdn± technologi±.

19. Gwarancj± objête s± wy³±cznie elementy oraz czynno¶ci wyszczególnione na fakturze lub paragonie jako wykonane przez serwis. W szczególnych przypadkach lub za dodatkow± op³at± serwis mo¿e udzieliæ gwarancji d³u¿szej ni¿ 3 miesi±ce co bêdzie zaznaczone na dokumencie sprzeda¿y.

20. Gwarancja na wykonane czynno¶ci nie obejmuje przypadków, w których dzia³anie wykonanej przez serwis czynno¶ci przesta³o byæ skuteczne z powodów uszkodzeñ elementów i czê¶ci nie objêtych gwarancj± serwisu lub je¶li dzia³anie to przesta³o byæ skuteczne w wyniku pojawienia lub pog³êbienia siê wady elementów maj±cych wp³yw na poprawno¶æ dzia³ania wykonanego ¶wiadczenia serwisowego.

21. Gwarancja nie obejmuje:

- naprawy uszkodzeñ mechanicznych, chemicznych, termicznych (z³amania, zalania, klejenie itp.),
- uszkodzeñ wynikaj±cych z niew³a¶ciwej eksploatacji urz±dzenia, w warunkach, które nie odpowiadaj± warunkom okre¶lonym w karcie gwarancyjnej urz±dzenia,
- uszkodzeñ powsta³ych na skutek niew³a¶ciwego lub niezgodnego z instrukcj± u¿ytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzêtu elektronicznego a w szczególno¶ci wszelkich innych uszkodzeñ powsta³ych z winy lub niewiedzy Nabywcy,
- przypadków losowych uszkodzeñ niezale¿nie od warunków eksploatacji (zalanie, przepiêcie),
- czê¶ci, na których dokonano zatarcia lub zniszczenia numerów seryjnych serwisu,
- czê¶ci, których naprawê podjê³y osoby lub podmioty nie bêd±ce serwisem.

22.  Do naprawy gwarancyjnej sprzêt klient dostarcza do serwisu na w³asny koszt.

23. Serwis nie ponosi odpowiedzialno¶ci za u¿ywane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach sta³ych innych no¶nikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamiêciach flash przekazanych ze sprzêtem do naprawy.

24. Klient o¶wiadcza, ¿e zabezpieczy³ wszystkie dane i nie bêdzie ro¶ci³ ¿adnych praw tytu³em odszkodowañ za ich utratê.

25. Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialno¶ci.

26. Naprawa w serwisie dotyczy wy³±cznie uszkodzeñ zg³oszonych przez klienta. Je¶li serwis w procesie naprawy stwierdzi inne uszkodzenia które nie s± zwi±zane z wykonywan± napraw± lub nie maj±ce na ni± wp³ywu ani zwi±zku, nie bêdzie o nich klienta informowa³.

27. Serwis zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzêtu klientowi z powodu braku oryginalnych czê¶ci lub zamienników na rynku oraz innych niezale¿nych od serwisu czynników.
28. Serwis zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrotu klientowi nie naprawionego lub naprawionego czê¶ciowo sprzêtu o nieco odmiennych objawach ani¿eli zosta³ przyjêty. Wynika to z faktu i¿ naprawa czê¶ci elementów o du¿ym stopniu integracji nie jest mo¿liwa lub nie zawsze przynosi w pe³ni pozytywny efekt, który mo¿na wyeliminowaæ tylko poprzez wymianê elementu na inny sprawny, jednak nie zawsze osi±galny.

29. Cena elementów i podzespo³ów okre¶lana jest na podstawie bie¿±cych cen sprzeda¿y u dostawców i podawana jest w kwocie brutto.

30.  Naprawy serwisowe w trybie ekspresowym („od rêki”) s± wy³±czn± decyzj± serwisantów którzy stwierdzaj± czy w danej chwili maj± tak± mo¿liwo¶æ i czy dana naprawa w takim trybie jest mo¿liwa.

31. Serwis nie zwraca wymienianych czê¶ci. Uszkodzone czê¶ci mog± byæ zwrócone klientowi tylko je¿eli wyra¼nie to zaznaczy podczas oddawania laptopa do serwisu.

32. Serwis, w celu zabezpieczenia sprzêtu przed nieuprawnionym dostêpem osób trzecich powoduj±cym utratê gwarancji stosuje zabezpieczenia naprawianego przez siebie sprzêtu o których nie informuje klienta.  Naruszenie jakiejkolwiek z plomb zabezpieczaj±cych b±d¼ innych zabezpieczeñ bêdzie siê wi±za³o z utrat± udzielonej przez serwis gwarancji.

33. Dla sta³ych klientów zarówno firm jak i  innych serwisów  s± przewidziane stosowne rabaty ustalane indywidualnie.

34. Klient wyra¿a zgodê na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustaw± z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926

35. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie maj± przepisu kodeksu cywilnego.

36. Szczegó³owy regulamin serwisu znajduje siê w siedzibie firmy b±d¼ na stronach internetowych firmy.

 

Podstawa prawna  art. 463–470 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z pó¼n. zm.) a rt. 692–694 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r.
– Kodeks postêpowania cywilnego (Dz.U. nr 43, poz. 296 z pó¼n. zm.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Serwis pogwarancyjny Drukarek Ruda ¦l±ska

Serwis pogwarancyjny  Drukarek Katowice

Serwis Drukarek Chorzów

Serwis pogwarancyjny Drukarek Bytom

Serwis pogwarancyjny Drukarek Zabrze

Serwis pogwarancyjny Drukarek Siemianowice

Serwis pogwarancyjny Drukarek Jaworzno

Serwis pogwarancyjny Drukarek D±browa Górnicza

Serwis pogwarancyjny Drukarek Katowice

Serwis pogwarancyjnych Drukarek Sosnowiec 

 

 


HP Serwis, drukarek serwis, Serwis drukarek Katowice. Naprawa notebooków w Rudzie ¦l±skiej.

Serwis drukarek, Serwis HP i Serwis drukarek hp. drukarki HP - naprawa w Katowicach.

Naprawa drukarek hp Katowice, serwis Canona w Katowicach. Konserwacja i czyszczenie drukarek.

drukarek naprawa, lexmark naprawa. Pogwarancyjny serwis drukarek Katowice, Pogwarancyjny serwis drukarek chorzów.

 

Centrum Kompetencyjne Proximus

  Grupa RCS stawia na rozwój.   Po³±czyli¶my wiêc  do¶wiadczenie techniczne i wiedzê praktyczn±  Stworzyli¶my Centrum kompetencyjne Grupy RCS –  – Proximus sp. z o.o.  

Kursy Szkolenia na wózki wid³owe 

 
Konferencja Lenovo
Uczestniczymy w konferencji Lenovo. Lenovo For Those Who Do –  Technologia ThinkVantage, IdeaPad - portfolio produktowe, IdeaCentre - desktopy konsumenckie.
 
Serwis Laptopów w Szwecji

 „Sustainable business development in the Baltic Sea region” -

Wizyta studyjna – seminarium – Cluster 55 – Malmo

W dniach 7 – 9  pa¼dziernika  delegacja RCS uczestniczy³a w seminarium i spotkaniach roboczych z przedstawicielami organizacji i firm z Polski, Szwecji oraz Rosji.

Wiêcej na naszych stronach Katowickiego Serwisu Laptopów - www.katowice.serwis-laptopow.com.pl

oraz na www.serwis.laptopow.com.pl.
 
Konferencja
Uczestniczymy w konferencji Intel Microsoft Channel Conference 2012 Katowice. Wiêcej na http://www.serwis.laptopów.biz .
 
Wymiana i naprawa Matryc w Laptopach
Odpowiadaj±c na pytania klientów: Wymiana matryc w laptopach - ceny oryginalnych wraz z wymian±: http://www.wymianamatryc.pl/wymiana-matryc.html 
 
RCS w Klastrze
W po³owie wrze¶nia rudzki oddzia³ serwisu RCS zosta³ cz³onkiem - wspó³za³o¿ycielem ¦l±skiego Klastra Multimedialnego w ramach projektu "innowacja ¦l±ska".  W projekcie bierze udzia³ 9 wybranych firm, instytucji  i  jednostek naukowych.
 
Przed³u¿enie promocji
Przed³u¿amy promocjê!  Us³ugi serwisowe serwisu laptopów w Katowicach, dla studentów bêd± tañsze o 20% jeszcze do koñca pa¼dziernika.
 
Serwis Drukarek Katowice
Serwis Drukarek w Katowicach doceniony przez Grupê Sygnity. Uczestniczymy w kolejnych projektach. wiêcej na www.serwis.laptopow.eu . 
 
Serwis laptopów Katowice
Serwis laptopów w Katowicach wzbogacony o nowe maszyny - wiêcej na www.serwis.laptopow.com.pl
 
Serwis laptopow Ruda ¦l±ska

Serwis Laptopów Ruda ¦l±ska - sponsorujemy kolejn± edycjê ogólnopolskiego konkursu informatycznego.

Wiêcej na www.oki.edu.pl  oraz  www.serwis.laptopow.eu